Srpen 2009

čokoláda?! kolko má kalorii?

24. srpna 2009 v 10:50 | ...Dolly...
Čokolády

Bílá23205,733,654,9
23
Dietní20006,430,543
23
Geisha230093549
23
Hořká - průměr21305,629,455,7
014
Jogurtová22306,431,755,1
23
Mléčná - průměr2300113752
23
Oříšková23107,436,149,7
23
Studentská pečeť20306,82855,5
2x
Čokoládové tyčinky

Deli - průměr17003,114,973,5
xx
Ledové kaštany23905,439,847,6
xx
Margot19809,324,158,2
xx
Milena23203,835,555,2
xx
Snikers, Mars, Twix20004,624,264,3
xx
Sušenky

BeBe - průměr19207,913,375,8
xx
BeBe dobré ráno17907,217,559,6
xx
Delissa - průměr22109,929,456
xx
Dezert zlaté piškoty18104,113,673,3
xx
Disco1900518,864,8
xx
Fidorka - průměr20604,324,565,9
xx
Horalky - průměr21807,530,355
xx
Kolonáda - trojhránky24305,733,863,6
xx
Lotus celozrnné200051971
xx
Mini Tatranky22807,931,158,2
xx
Miňonky - průměr22108,528,157,8
xx
Polomáčené sušenky19306,72166,2
xx
Sandwich - Orion20806,324,562,9
xx
Tataranky - průměr21807,128,559,1
xx
Vitalinea - průměr16904,75,882,9
xx
Zlaté oplatky2270627,368,1
xx
Müsli tyčinky

Bona vita - průměr183061667
04
Bonavita - meruňka14604,99,560,3
04
Fly - linie - oříšková13406,3957,8
04
Fly - ořech-karamel174011,619,647,8
04
Twiggy meruňková14604,99,560,3
04
Twiggy s mandlemi18309,521,949,2
0
4

Simple plan-Your Love is a Lie :P

10. srpna 2009 v 17:03 | ...Dolly...


Super pesnička... :D wiem že to k chudnutiu moc nejde...:D:D ale mne sa moc lubi :))

HOdnotiéé Blogu xD

10. srpna 2009 v 16:59 | ...Dolly...
První dojem : 8 z 10
Design : 8 z 10
Menu : 9 z 10
Články : 10 z 10
Návštěvnost : 10 z 10
Ikonka : --NENÍ?--
Přezdívka : 10 z 10
Celkový dojem : .. Tvůj blog má zaměření na chudnutí,což má málokdo .. To MENU..Mi přijde hrozně holé:(..Je to tam sice přehledné,ale možná bych to něčím spestřila..Články a tak jsou OK..Ale neviděla jsem klikací ikonku .. Jinak Ti přeju,abys dosáhla těch 60kg. :)


dakujem za hodnotie blogu :

Hláášky o cvičeNí :)

10. srpna 2009 v 16:57 | ...Dolly...

  1. NA SPRÁVNÉM DÝCHÁNÍ ZÁLEŽÍ - PRAVDA = Pokud při cvičení správně dýcháš, děláš jedině dobře. Jednodušše řečeno-dobře svaly ,,provětráš". Při náročnější fázi cvičení vždy vydechuj otevřenými ústy, výdech by měl být hlasitý. Při odpočinkové fázi se zhluboka nadechni. Tak bude tvoje tělo (a také svaly) ideálně zásobeno kyslíkem a ty budeš mít mnohem víc energie. Důležité: dýchej vždycky podle rytmu cvičení!
  2. PO CVIČENÍ POŘÁDNĚ VYHLÁDNĚ - TO ZÁLEŽÍ = Jako omluva pro přejídání to tedy zrovna neplatí! Když jednou oběhneš blok domů, neznamená to, že si můžeš hned dát hamburger! Pokud ale pravidelně cvičíš, potřebuje tvoje tělo víc kalorií a proto máš také větší hlad. Místo tučných a nezdravých jídel si dej třeba brambory s bylinkovým tvarohem. Tohle lehké jídlo, které obsahuje důležité uhlohydráty a železo, tě dobře zasytí a navíc ti dodá novou energii!
  3. ROZCVIČENÍ NENÍ DŮLEŽITÉ - NESMYSL = Nemusíš to s přípravou na cvičení přehánět, ale rozhodně bys ji neměla zanedbávat! Díky jednoduchému protažení se svaly zahřejí a dostatečně prokrví a budou tak připravené na další cvičení. Cvik na protažení nohou: lehni si na záda, jednu nohu zvedni kolmo do výšky, druhou nech nataženou. Rukama chytni nohu pod podkolenni jamkou a přitáhni ji co možná nejpomaleji k tělu. Vydrž pět sekund a potom cvik udělej s druhou nohou. Opakuj 10krát!
  4. POMALÉ CVIČENÍ JE ÚČINNĚJŠÍ - PRAVDA = A zvlášť to platí např. při kalanetice a posilování s míčem nebo s gumou - zkrátka u cvičení, které je dobré pro zpevnění a zformování postavy. Pokud budeš cvičit příliš rychle, nezapojíš dostatečně svaly, ale využiješ spiš setrvačnosti pohybu(proto jsou rychlejší cviky mnohem snadnější). Vždycky proto prováděj jednotlivé cviky pozvolna a co nejpřesněji!
  5. DÍKY SPORTU SE ZVĚTŠÍ PRSA - NESMYSL = Po cvičení nezvětší, ale s vytrénovanými svaly budou určitě pevnější a hezčí! Cvik pro zpěvnění prsou: postav se rovně, nohy rozkrč na šířku ramen a ruce spoj ve výšce ramen. Zaháknuté prsty pak deset sekund do sebe silně odtahuj, pak povol a celé znovu 10krát opakuj.
  6. PŘI CVIČENÍ SE MUSÍŠ POTIT - NESMYSL = U každého člověka je tvorba potu rozdílná, a tak není možné posoudit účinnost cviků právě podle pocení! Takže když je tvoje kámoška už po 5 minutách cvičení úplně durch a ty až po půl hodince, neznamená to, že se víc snažila nebo že by spálila více kalorií!
  7. SPORT POMÁHÁ PROTI CELULITIDĚ - TO ZÁLEŽÍ = Jenom správné cvičení dokáže zmárnit celulitidu! Sproty, při kterých dochází k prudším nárazům, jako je třeba běhání nebo aerobic, můžou dokonce způsobit, že tkáň povolí. Naopak pomalejší a klidnější cvičení je ideální! Vyzkoušej tohle: lehni si na bok, rukama se opři o zem a horní část těla nepokládej. Vrchní nodhu pak pomalu nadzvedni a vydrž 10 sekund. Opakuj 10krát na každou nohu.
  8. PŘI JOGGINGU SE HUBNE - PRAVDA = Při vytrvalostním cvičení, jako je právě kondiční běh neboli jogging, si nejenom zlepšíš kondici, ale zbavíš se také tukových polštářků, zvlášt na stehnech a bocích. Pokud na tom nejsi s fyzičkou moc dobře, začni nejdřív rychlejšími procházkami, protom střídej chůzi a jogging. Po pár dnech už určitě ez problémů zvládneš smaotný jogging.
  9. DŘEPY NIČÍ KOLENA - NESMYSL = Čím jsou dřepy hlubší, tím lépe - to je u nich důležité. Proto dřepy dělej tak nízko, jak to jenom dokážeš. A nemusíš se bát, že tím nadměrně namáháš kolena - při samotném dřepu na ně působí jen malá síla a při narovnání je zatěžuje opravdu minimálně, hlavní ,, dřinu" odvedou stehenní svaly. Důležité je, aby ses rozkročila na šiřku boků a lehce se předklonila.
  10. ZAPOJIT BY SE MĚLO CELÉ TĚLO - PRAVDA = Pkud budeš procvičovat pořád ty samé partie, budeš se po pár lekcích určitě nudit, navíc si nerovnoměrně zformuješ postavu. Ideální je ciky střídat a přidat vždycky něco nového. Jednou můžeš třeba zvýšit počet opakování cviků na bříško, podruhé si pro změnu zacvičit s činkami. Klidně zkoušej i nové sporty a různě je kombinuj - určitě si tak užiješ víc legrace a odměnou ti bude pevné a vysportované tělo.
  11. CVIČIT JEDNOU TÝDNĚ NESTOJÍ ZA TO - NESMYSL = Falší výmluva pro notorické lenochy! Vždycky je lepší zacvičit si alespoň jednou týdně než vůbec a i málo může prospět tvojí postavě! Super trénink na každý den: místo toho, aby ses vozila v autobuse, jeď na kole nebo jdi pěšky, zapomeň na výtah ve vašem domě a schody si vyšlápni pěkně po svých!
  12. HOLKÁM ROSTOU MENŠÍ SVALY - PRAVDA = Holky nemůžou mít tak velké svaly jako kluci, což je koneckonců v pořádku! Za nárůst svalové hmoty je totiž kromě jiného zodpovědný mužský pohlavní hormon testosteron, který sice produkuje i ženské tělo, ale jenom v malém množství. Navíc nám holkám jde stejně při cvičení o to, abychom se zbavily tuku, a ne o to vypadat jako Rambo!!

...Zmrzlina-Kalorická bomba??

2. srpna 2009 v 23:20 | ...Dolly...
Je teplo leto a nieje nič lepšie ako si dať osviežujúcu ľadovú zmrzlinu. Máte výčitky svedomia, keď si ju raz za čas doprajete? To je ale zbytočné.Výskum ukázal, že na táto lahôdku ľudia naviedli množstvo mýtov a klebiet, ktoré si predstavíme.


... Alkohol - zabiják diéty

1. srpna 2009 v 15:29 | ...Dolly...
Alkohol - nepriateľ vašej postavy

Negatívny vplyv na zdravie nemá len alkohol. K ochoreniam prispieva aj obezita a fajčenie.


Alkohol a diéta, to je absolútne tabu. Nezabudli ste na túto nepríjemnú zásadu pri chudnutí? Možno si myslíte, že jeden pohárik vínka, či pivko v teplých dňoch nezaškodí. Omyl. Každým pohárikom do seba lejete zbytočné kalórie a zabíjate svoju diétu pomaly, ale isto!


... Inšpirácia 3 ...

1. srpna 2009 v 15:17 | ...Dolly...

keď chcete dalšie ,,clik,, na celý článok :)